TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT
Toimitusehdot ovat voimassa 1.2.2019 alkaen.
Verkkokauppa
pingviinipuoti.fi – Jäätelöyrittäjien hankintakanava
Pingviinipuoti myy tuotteita Froneri Finland Oy kanssa sopimuksen tehneille jäätelökioskiyrittäjille. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin kustannustason muuttuessa.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna verkkokaupassa toimivat Checkout-maksutavat. Valitsemalla Checkout maksutavan kassalla hyväksyt myös Checkoutin (Checkout Finland Oy, Varastokatu 3 A, 33100 Tampere, Asiakaspalvelu: asiakaspalvelu@checkout.fi, 0800 552 010 09) ehdot.
Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Pingviinipuodin yleiset ehdot.
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, ovat he välittäneet maksusi.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.
Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksamasi maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf
GSM-maksu
Ainapay
Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti. Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.
Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:
- Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
- Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
- Enintään kaksi ostosta päivässä
- Ei toimi prepaid-liittymillä
Lisätietoja: aina.fi
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf
OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.
Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: asiakaspalvelu@mainoslahjateam.fi
Puhelin: +358 50 353 9484 tai jarmo.sinisalo@mainoslahjateam.fi
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät pakkauskulut, sekä valitsemasit toimitustavan kulut. Esitämme ostoskorissa kustannuksen tulevista toimituskuluista käytössä olevan toimitustavan mukaan.
Toimitusaika
Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Normaalisti tilauksen käsittely kestää päivästä kahteen viikkoon tuotteesta rippuen ja toimittaminen esim. DBSchenkerin ovelta ovelle kuljetuksena 1 – 2 arkipäivää. Haja-asutusalueilla saattaa toimituksessa olla viivettä.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen tai kuljetusyhtiön aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan mikäli tiedossa on poikkeavia toimitusaikoja. Lahjakaupassa esitetyt varastosaldot eivät ole reaaliaikaisia. Mikäli tuote on hetkellisesti loppu varastosta, olemme tilaajaan yhteydessä ensi tilassa. Tällöin tuote voidaan sopia korvattavaksi toisella vastaavalla tai tilauksen voi perua osin tai kokonaan.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostilla osoitteessa: asiakaspalvelu@mainoslahjateam.fi
Palautusehdot | Lunastamaton paketti
Tuotteella ei ole palautusoikeutta, mikäli tuote on virheetön. Mikäli tuote on virheellinen ja Asiakas käyttää palautusoikeuttaan, hänen tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja palauttaa tuotteet määräajan (14 päivää) kuluessa. Palautus tapahtuu tällöin myyjän kustannuksella.
Saatuaan tuotteen Pingviinipuoti hyvittää vain tuotteen hinnan Asiakkaalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön. Hyvitystä varten tuotteen tulee olla myyntikuntoinen. Tuote ei voi olla asiakaskohtaisella painatuksella varustettu.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautumiskustannukset.
Reklamaatiot
Asiakkaan tulee tarkistaa saapunut toimitus mahdollisten virheiden havaitsemiseksi. Mikäli toimituksesta puuttuu tilattuja tuotteita tai toimitus on muuten virheellinen, Asiakkaan tulee ilmoittaa asiasta Pingviinipuodin asikaspalveluun sähköpostitse ilman aiheetonta viivytystä.
Asiakaspalvelun sähköposti on asiakaspalvelu@mainoslahjateam.fi
Mikäli Asiakas on toimittanut Pingviinipuodille reklamaation, Pingviinipuoti pidättää oikeuden:
1) Valintansa mukaan korjata toimituksessa havaittu virhe.
2) Korjata virhe purkamalla kyseisen tuotteen kauppa ja hyvittämällä kauppahinta Asiakkaalle.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kyseiselle kuljetusyhtiölle.
Kaupan yhteystiedot
Pingviinipuoti c/o Mainoslahja-Team Oy (0816006-8)
Mikkolantie 1
00640 HELSINKI
asiakaspalvelu@mainosahjateam.fi